Klantenservice


Hoe plaats ik een bestelling?


1. Kies uw gewenste artikel

2. Klik op de knop 'toevoegen aan winkelwagen' bij het door u gewenste artikel, het artikel komt vervolgens automatisch in uw winkelmandje terecht.*1

3. Ga naar uw winkelwagen.

4. Heeft u een kortingsbon, dan kunt u deze invullen in het venster ‘kortingsbon’. U ziet direct dat uw korting verrekend wordt.*2

5. In het venster ‘opmerking over de bestelling’ kunt u eventueel een bericht toevoegen voor aan uw bestelling.

6. Klik op ‘volgende stap’.

7. Vul uw adresgegevens in en controleer deze goed. Klik op ‘volgende stap’.

8. Kies uw betaalmethode en vul de gegevens in. Klik op ‘volgende stap’.

9. Controleer uw gegevens goed en geef akkoord op de voorwaarden en rond uw bestelling defintief af.

10. Per mail ontvangt u een bestelbevestiging.

  • *1 Verkeerde artikel?
    U kunt een artikel uit uw winkelmand verwijderen door op het prullenbak icoon te klikken, naast het aantal.
  • *2 Uw kortingsbon geldt over de gehele bestelling.


Als u uw bestelling definitief heeft afgerond, kunt u deze niet meer wijzigen of annuleren. U kunt uw bestelling na ontvangst uiteraard wel ruilen of retour sturen.

Werkt uw kortingscode niet? Controleer of u goed de cijfers en letters (hoofdlettergevoelig) heeft ingetypt. Mocht de code nog niet werken, dan kunt u een bericht sturen naar info@di-lusso.nl. Geef in uw bericht aan wat uw kortingscode is en wij zullen binnen 24 uur (op werkdagen) reageren op uw bericht.

Uw bestelling zal altijd worden verzonden met een track en trace code van PostNL. Deze zult u na verzending per mail ontvangen.

Voor uw bestelling zullen verzendkosten in rekening worden gebracht.

  • Voor onedele en zilveren sieraden betaalt u €3,95 aan verzendkosten. Deze zendingen zullen worden aangeboden als brievenbuspakjes met track en trace code.
  • Voor gouden sieraden betaalt u €6,95 aan verzendkosten. Deze zendingen zullen worden aangeboden als pakket waarvoor u zult moeten tekenen.

Ik wil mijn product retour sturen.


Het is mogelijk om uw sieraad retour te sturen (herroepingsrecht) door deze binnen 14 dagen terug te sturen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor uw eigen rekening en afhankelijk van de bezorgdienst. Wij zullen het door u betaalde aankoopbedrag (inclusief de destijds betaalde verzendkosten) terug storten op uw rekeningnummer.

Wij verzoeken u vriendelijk uw product retour te zenden naar het volgende adres:

Vanuit Nederland:

Di Lusso
T.a.v. retourafdeling
Postbus 747
5201 AS 's-Hertogenbosch

Vanuit het buitenland:

Di Lusso
Int. Business Return Service
I.B.R.S. / C.C.R.I. Numéro /
Postbus 747
5201 AS 's-Hertogenbosch
Pays Bas / The Netherlands

Voorwaarden:

  • Het is belangrijk dat u bij de zending de pakbon of factuur toevoegt. Zonder de pakbon of factuur kunnen wij uw verzoek niet in behandeling nemen.
  • Geeft u in een korte omschrijving aan waarom u het product retourneert en dat u uw aankoopbedrag retour wenst te ontvangen.
  • Het is van belang dat het product compleet, ongebruikt en in de originele verpakking opgestuurd wordt.
  • U dient uw product binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen.
  • Bij tijdelijke acties moet het gratis cadeau geretourneerd worden. Zonder het retourneren van het gratis cadeau kan uw order niet worden gecrediteerd.


Zodra wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen en verwerkt, wordt het aankoopbedrag van het retour gestuurde product binnen 30 dagen teruggestort, mits u aan alle bovenstaande voorwaarden heeft voldaan.

Als uw retourzending onvindbaar blijkt of niet is aangekomen, is dit op eigen risico.

Ik wil mijn ring ruilen voor een andere ringmaat.


Het is mogelijk om uw ring te ruilen voor een andere ringmaat door deze binnen 14 dagen terug te sturen. De kosten voor het retoursturen van uw ring zijn voor uw eigen rekening en afhankelijk van de bezorgdienst. Mocht de door u gevraagde maat niet meer op voorraad zijn, zullen wij overgaan tot het terugbetalen van uw aankoopbedrag (inclusief de destijds betaalde verzendkosten).


Wij verzoeken u vriendelijk uw ring retour te zenden naar het volgende adres:

Vanuit Nederland:

Di-Lusso
T.a.v. retourafdeling
Postbus 747
5201 AS 's-Hertogenbosch

Vanuit het buitenland:

Di-Lusso

Int. Business Return Service
I.B.R.S. / C.C.R.I. Numéro /
Postbus 747
5201 AS 's-Hertogenbosch
Pays Bas / The Netherlands

Voorwaarden:

  • Het is belangrijk dat u bij de zending de pakbon of factuur toevoegt. Zonder de pakbon of factuur kunnen wij uw verzoek niet in behandeling nemen.
  • Geeft u in een korte omschrijving aan welke ringmaat u wenst te ontvangen. LET OP! Indien uw ringmaat niet meer voorradig zal zijn, zult u het factuurbedrag van de retour gestuurde ring (incl. de destijds betaalde verzendkosten) teruggestort krijgen. U ontvangt hierover bericht.
  • Het is van belang dat het product compleet, ongebruikt en in de originele verpakking opgestuurd wordt.
  • U dient uw product binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen.
  • Bij tijdelijke acties moet het gratis cadeau geretourneerd worden. Zonder het retourneren van het gratis cadeau kan uw retourzending niet worden verwerkt.


Als uw retourzending onvindbaar blijkt of niet is aangekomen, is dit op eigen risico.

Mijn sieraad is kapot aangekomen.


Wat vervelend om te vernemen dat uw sieraad kapot is aangekomen. Wij verzoeken uw vriendelijk een bericht hierover te sturen naar info@di-lusso.nl en bij dit bericht een aantal foto’s toe te voegen van het sieraad. Nadat wij deze ontvangen en beoordeeld hebben, zullen wij u bericht sturen met daarin de verdere stappen om te ondernemen.

Ik wil mijn sieraad ruilen voor een ander sieraad.


Het is mogelijk om uw sieraad te ruilen door deze binnen 14 dagen terug te sturen en vervolgens (met een nieuwe kortingscode die u van ons zult ontvangen) een nieuw sieraad te bestellen. De kosten voor het retoursturen van het sieraad zijn voor uw eigen rekening en afhankelijk van de bezorgdienst. Het factuurbedrag (inclusief de destijds betaalde verzendkosten) van het retour gestuurde sieraad krijgt u teruggestort.


Wij verzoeken u vriendelijk uw product retour te zenden naar het volgende adres:

Vanuit Nederland:

Di Lusso
T.a.v. retourafdeling
Postbus 747
5201 AS 's-Hertogenbosch

Vanuit het buitenland:

Di Lusso
Int. Business Return Service
I.B.R.S. / C.C.R.I. Numéro /
Postbus 747
5201 AS 's-Hertogenbosch
Pays Bas / The Netherlands

Voorwaarden:

• Het is belangrijk dat u bij de zending de pakbon of factuur toevoegt. Zonder de pakbon of factuur kunnen wij uw verzoek niet in behandeling nemen.
• Geeft u in een korte omschrijving aan waarom u het product retourneert en dat u uw aankoopbedrag retour wenst te ontvangen. De reden dat u het aankoopbedrag weer teruggestort krijgt, is omdat het bij ons niet mogelijk is om een product te ruilen.
• Het is van belang dat het product compleet, ongebruikt en in de originele verpakking opgestuurd wordt.
• U dient uw product binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen.
• Bij tijdelijke acties moet het gratis cadeau geretourneerd worden. Zonder het retourneren van het gratis cadeau kan uw order niet worden gecrediteerd.

Zodra wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen en verwerkt, wordt het aankoopbedrag van het geretourneerde product binnen 30 dagen teruggestort, mits u aan alle bovenstaande voorwaarden heeft voldaan.

Als uw retourzending onvindbaar blijkt of niet is aangekomen, is dit op eigen risico.

Garantiebepaling


Op alle producten van Di Lusso geldt een garantietermijn van 1 jaar op fabricagefouten.

De volgende gevallen zijn uitgesloten van garantie:

  • Sieraden: Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
  • Horloges: Op fabricagefouten geldt een garantietermijn van 1 jaar. Deze garantie is van toepassing op het uurwerk en niet op de band, kast, kroon, glas en/of batterij in het horloge. De garantie is ongeldig bij beschadigingen door ongelukken, foutief gebruik en wanneer het intern mechanisme op enige wijze is veranderd

Waar vul ik mijn kortingscode in?


Als u een sieraad heeft gekozen en u gaat naar uw winkelwagen, vind u daar onder uw gekozen sieraad het veld ‘kortingsbon’. Daar kunt u uw code invoeren en gebruiken. De korting wordt direct verwerkt.

Mijn kortingscode werkt niet


Controleer of u goed de cijfers en letters (hoofdlettergevoelig) heeft ingetypt. Mocht de code nog niet werken, dan kunt u een bericht sturen naar info@di-lusso.nl. Geef in uw bericht aan wat uw kortingscode is en wij zullen binnen 24 uur (op werkdagen) reageren op uw bericht.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?


De betalingen worden verwerkt via Mollie. U kunt afrekenen met IDEAL of creditcard.

Hoe worden de sieraden verstuurd?


Wij versturen onze pakketten via PostNL. Dit kan een brievenbuspakje of pakket waarvoor een handtekening is vereist zijn, afhankelijk van uw bestelling. Voor beide zendingen geldt dat uw een track en trace code zult ontvangen.

Overige vragen


Heeft u nog vragen die niet beantwoord zijn, kunt u altijd een bericht sturen naar info@di-lusso.nl. Wij zullen binnen 24 uur (op werkdagen) een reactie geven.